FINES  Výroba a predaj nábytku | Eshop s nábytkom

Často kladené otázky

  • 98 čítaní / zobrazení

Ako zistím stav objednávky:

Stav svojej objednávky môžete zistiť:

  • Emailom eshop@fines.sk
  • Na telefónnom čísle 0905 20 55 20
  • V online Chate, ktorý je dostupný na stránke v pravom dolnom rohu
  • Osobne v našich troch podnikových predajniach
     

Ako môžem reklamovať tovar?

Všetky informácie sú v pätičke webu pod Reklamačný poriadok prípadne môžete telefonovať priamo na reklamačné oddelenie v pracovné dni PO-PIA (6:00-14:00) +421417071328.

Sú na eshope dostupné všetky varianty výrobkov a ich prevedenia?

V eshope sú dostupné najpredávanejšie vybrané výrobky a ich prevedenia. Postupne však dopĺňame aj ďalšie prevedenia a varianty resp. zostavy.

V prípade záujmu o iné prevedenie (napríklad inú látku, inú zostavu sedacej súpravy, atď) aké ponúkame na eshope, je potrebné buď telefonicky, online alebo osobne kontaktovať podnikovú predajňu a informovať sa o možnostiach.

Kde môžem vaše výrobky vidieť?

  • Naše podnikové predajne nájdete v Bratislave, v Žiline a v Považskej Bystrici.
  • Našich predajcov nájdete po celom Slovensku a v Českej republike.

Môžem objednávku zmeniť, resp. zrušiť?

Objednávku môžete upraviť do chvíle, kým nebola zadaná do výroby, prípadne na nej neboli začaté prípravné práce. Každopádne ohľadom úpravy a zrušenia objednávky kontaktujte vyššie spomenuté kontakty, prípadne online chat a informujte sa o ďalšom postupe.

Ako objednávať výrobky cez eshop?

Pri čalúnených výrobkoch si vyberte látku z dostupných prevedení na eshope (vzorkovník je na konci strany pri produkte) a napíšte ju potom do políčka RADA a ČÍSLO LÁTKY. (napríklad AS 12) Ak by ste potrebovali pomôcť s výberom látky, s odtieňom dreva, alebo s ďalšími subvariantmi, ako sú voľba úložného priestoru, voľba roštu, výber nožičiek, voľba doplnkov atď., môžete kontaktovať online chat, ktorý je dostupný v pravej dolnej strane web stránky, prípadne telefonicky na čísle 0905 20 55 20, alebo niektorú z našich podnikových predajní.

Ak by ste mali záujem o iné prevedenie ako je možné vytvoriť na eshope, kontaktujte vyššie spomenutý telefonický kontakt, prípadne online chat, alebo predajňu osobne.

Aké sú možnosti dopravy?

  • Tovar si môžete osobne vyzdvihnúť bezplatne priamo v Žiline v sklade.
  • Tovar si môžete vyzdvihnúť na niektorom z našich odberných miest po celom Slovensku.
  • Tovar si môžete dať doviezť priamo domov.
  • Menšie balíky, ako sú vzorky látok, drobné príslušenstvo k výrobkom posielam aj poštou, prípadne kuriérom.

Viac o doprave v nájdete v pätičke webu pod Doprava

Zabezpečujete aj vynášku do bytu?

Vynáška do bytu je možná len v mestách Bratislava a Žilina.

Je FINES nábytok slovenský?

Áno, nábytok FINES sa vyrába a navrhuje vo výrobnom závode v Žiline. Nachádza sa tu veľká čalúnicka dielňa, šicia dielňa a strojárska dielňa na spracovanie dreva a drevotriesky a administratívna budova.

Je možný nákup na splátky?

Áno, nákup na splátky je možný. Viac informácií v pätičke webu pod Nákup na splátky

Môžem vo vašom internetovom obchode platiť kartou?

Samozrejme. V našom eshope môžete platiť:

  • vopred kartou

Môžete si vybrať aj z ďalších možností platby, ktorá Vám najviac vyhovuje.

  • Platba na dobierku, resp. platba pri prevzatí
  • Platba prevodom na účet
  • Úhrada pri vyzdvihnutí

 
Táto stránka používa súbory cookies, ktoré nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookies. Viac informácií nájdete tu.
SÚHLASÍM