Často kladené otázky
1. Ako zistím stav objednávky?
Stav svojej objednávky môžete zistiť:
- Emailom na eshop@fines.sk
- Na telefónnom čísle 0905 20 55 20
- V online chate, ktorý je dostupný na stránke v pravom dolnom rohu
- Osobne jednej z našich podnikových predajní
2. Ako môžem reklamovať tovar?
Všetky informácie sú v pätičke webu pod Reklamačný poriadok prípadne môžete telefonovať priamo na reklamačné oddelenie v pracovné dni PO-PIA (6:00-14:00) +421417071328.
3. Sú na eshope dostupné všetky varianty výrobkov a ich prevedenia?
V eshope sú dostupné najpredávanejšie vybrané výrobky a ich prevedenia. Postupne však dopĺňame aj ďalšie prevedenia a varianty resp. zostavy.
V prípade záujmu o iné prevedenie (napríklad inú látku, inú zostavu sedacej súpravy, atď) aké ponúkame na eshope, je potrebné buď telefonicky, online alebo osobne kontaktovať podnikovú predajňu a informovať sa o možnostiach.
4. Kde môžem vaše výrobky vidieť?
- V našich podnikových predajniach.
- U našich predajcov nájdete po celom Slovensku a v Českej republike.
5. Môžem objednávku zmeniť, resp. zrušiť?
Objednávku môžete upraviť do chvíle, kým nebola zadaná do výroby, prípadne na nej neboli začaté prípravné práce. Každopádne ohľadom úpravy a zrušenia objednávky kontaktujte vyššie spomenuté kontakty, prípadne online chat a informujte sa o ďalšom postupe.
6. Ako objednávať výrobky cez eshop?
Pri čalúnených výrobkoch si vyberte látku z dostupných prevedení na eshope (vzorkovník je na konci strany pri produkte) a napíšte ju potom do políčka RADA a ČÍSLO LÁTKY. (napríklad AS 12) Ak by ste potrebovali pomôcť s výberom látky, s odtieňom dreva, alebo s ďalšími subvariantmi, ako sú voľba úložného priestoru, voľba roštu, výber nožičiek, voľba doplnkov atď., môžete kontaktovať online chat, ktorý je dostupný v pravej dolnej strane web stránky, prípadne telefonicky na čísle 0905 20 55 20, alebo niektorú z našich podnikových predajní.
Ak by ste mali záujem o iné prevedenie ako je možné vytvoriť na eshope, kontaktujte vyššie spomenutý telefonický kontakt, prípadne online chat, alebo predajňu osobne.
Farba prevedení, resp. poťahových materiálov na fotografiách na počítači, sa úplne nemusí zhodovať s fyzicky dostupnou vzorkou látky. Rozdiel spôsobujú schopnosti zariadení v podaní zobrazovania farieb. (druh displeja na počítači, mobilnom telefóne, atď .) Preto je lepšie si vopred objednať vzorku látky, prípadne si ju pozrieť na predajni, aby nedošlo k nedorozumeniu.
7. Aké sú možnosti dopravy?
- Tovar si môžete osobne vyzdvihnúť bezplatne priamo v Žiline v sklade.
- Tovar si môžete vyzdvihnúť na niektorom z našich odberných miest po celom Slovensku.
- Tovar si môžete dať doviezť priamo domov.
- Menšie balíky, ako sú vzorky látok, drobné príslušenstvo k výrobkom posielam aj poštou, prípadne kuriérom.
Viac o doprave v nájdete v pätičke webu pod Doprava
8. Zabezpečujete aj vynášku do domu/bytu?
Vynáška do bytu je možná len v mestách Bratislava a Žilina.
9. Je FINES nábytok skutočne slovenský?
Áno, nábytok FINES sa vyrába a navrhuje vo výrobnom závode v Žiline. Nachádza sa tu veľká čalúnnicka dielňa, šicia dielňa a strojárska dielňa na spracovanie dreva a drevotriesky a administratívna budova.
10. Je možný nákup na splátky?
Áno, nákup na splátky je možný. Viac informácií v pätičke webu pod Nákup na splátky
11. Môžem vo vašom internetovom obchode platiť kartou?
Samozrejme. V našom eshope môžete platiť:
- vopred kartou
Môžete si vybrať aj z ďalších možností platby, ktorá Vám najviac vyhovuje.
- Platba na dobierku, resp. platba pri prevzatí
- Platba prevodom na účet
- Úhrada pri vyzdvihnutí
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať, radi Vám na vaše otázky a dotazy odpovieme.
← späť